Reporter: Ce v-a determinat sa va alaturati echipei Epil Point® si ce viziune aveti pentru viitorul acestui brand romanesc?
Andrei Rotaru: Pentru mine Epil Point®Romania a fost o mare provocare. Am observat potentialul urias pe care il detine acest brand in industria beauty si am fost impresionat de valoarea pe care o aduce experientei clientilor nostri. Viziunea mea este sa fac din Epil Point® cel mai de succes brand din Romania, oferind servicii de inalta calitate, promovand inovatia si creand o comunitate puternica de francizati.
Reporter: Ce strategie de business ati pastrat de la fostul lider Epil Point®Romania si in ce masura ati reusit sa o dezvoltati ?
Andrei Rotaru: Conceptul „All in One” mi-a placut foarte mult. In esenta, aceasta abordare a dat posibilitate francizantilor din reteaua Epil Point®Romania sa ofere o gama larga de servicii de infrumusetare si ingrijire corporala, astfel incat clientii sa nu fie nevoiti sa apeleze la mai multe saloane din industria beauty. De la epilare definitiva cu laser, tratamente faciale anti-aging, sculptarea siluetei prin remodelare corporala, pana la manichiura si pedichiura, clientii nostri pot beneficia de tot ce inseamna relaxare, dar si imbunatatirea aspectului fizic, evitand astfel deplasarile in mai multe locuri.
Reporter: Domnule Andrei Rotaru, in acest an v-ati marit reteaua de saloane prin vanzare de francize. Marea majoritate a clientilor dvs sunt veniti de la concurenta. De ce credeti va au ales sa se alature familiei Epil Point®Romania?
Andrei Rotaru: Unul dintre obiectivele cheie ale strategiei de dezvoltare este de a oferi servicii de calitate superioara si de a crea o experienta unica pentru clienti. Acest lucru se poate obtine doar daca ai in dotare echipamente de ultima generatie, care nu sunt ieftine, dar care te ajuta sa-ti indeplinesti obiectivele. Spre deosebire de concurenta, noi am inteles cerintele clientilor, si le-am transpus in crearea de echipamente proprii, care au fost concepute si personalizate nevoilor noastre si a brandului. Partenerii nostri au apreciat aceasta strategie, iar cererile privind intrarea in familia Epil Point®Romania au inceput sa curga. Scopul nostru este sa ne extindem reteaua in toata tara, astfel incat fiecare persoana, oriunde s-ar afla, sa beneficieze de serviciile de infrumusetare pe care le prestam.
Reporter: Cum intentionati sa raspundeti provocarilor existente si sa sustineti cresterea retelei?
Ne propunem sa identificam noi oportunitati de franciza si sa construim parteneriate solide cu antreprenori pasionati. Impreuna, vom lucra pentru a ajunge la un numar mai mare de locatii in intreaga tara.
Reporter: Ce asteptari aveti de la francizatii din retea si cum ii veti sprijini in dezvoltarea afacerilor lor?
Andrei Rotaru: Francizatii reprezinta cheia succesului nostru. Ii incurajez sa fie inovatori si sa ofere servicii personalizate, pentru a satisface nevoile specifice ale clientilor lor. Vom oferi suport constant in ceea ce priveste pregatirea si formarea personalului, marketingul si promovarea locala. Impreuna vom crea o retea puternica si unita, in care fiecare francizat sa se simta sustinut si motivat.
Reporter: Ce obiective aveti pe termen scurt si lung, atat pentru brandul Epil Point®Romania, cat si pentru francizatii din retea?
Andrei Rotaru: Pe termen scurt, ne dorim sa deschidem noi locatii in cele mai atractive zone ale oraselor si sa crestem gradul de recunoastere a brandului. Pe termen lung, vrem sa consolidam pozitia noastra de lider pe piata serviciilor de infrumusetare din Romania si sa extindem reteaua noastra in intreaga tara. In acelasi timp, ne dorim sa oferim oportunitati de dezvoltare si succes pentru francizatii nostri, astfel incat sa putem construi impreuna un viitor stralucit.
Reporter: Cum se raporteaza concurenta la implimentarea strategiilor dvs de business?
Andrei Rotaru: Exista branduri care ne-au observat succesul si au incercat sa ne copieze. Dar sa ne gandim putin: daca ei nu stiu toata reteta secreta a conceptului nostru, cum pot spera sa aiba succes in aceasta incercare? Acesta este motivul pentru care continuam sa deschidem centre Epil Point® pe banda rulanta. Pentru ca noi avem un concept complet, un stil inovator si o reteta secreta pe care nu o vom dezvalui niciodata niciunui concurent. Suntem liderii in domeniu si ne mandrim cu asta.
Reporter: Cat de importanta este strategia de marketing pentru dezvoltarea unei retele de saloane de infrumusetare ?
Andrei Rotaru: Pentru a dezvolta o retea de saloane de infrumusetare, este esential sa cunoastem si sa intelegem publicul tinta. Fiecare salon are propriile sale caracteristici si servicii, iar prin intelegerea nevoilor si preferintelor clientilor potentiali, putem adapta oferta noastra in consecinta. O strategie de marketing eficienta pentru dezvoltarea unei retele de saloane de infrumusetare implica promovarea activa a serviciilor si ofertelor noastre. Utilizarea canalelor de marketing adecvate, cum ar fi site-ul web, retelele sociale, prezenta pe motorul de cautare Google prin campaniile Google ADS, ne permite sa ajungem la un numar mai mare de potentiali clienti. De acest lucru este responsabila echipa noastra de marketing, care se ocupa de cercetarea pietii, de identificarea nevoilor potentialilor nostri clienti, astfel incat sa le putem oferi exact ceea ce cauta.
Reporter: Care sunt cele mai importante tratamente de care pot beneficia clientii Epil Point®Romania?
Andrei Rotaru: Daca visezi la o piele neteda si fara fire de par nedorite, epilarea definitiva triplu laser cu dioda este solutia ideala. Cu tehnologia noastra de ultima generatie, vom elimina firele de par intr-un mod sigur si eficient, astfel incat, atat femeile cat si barbatii, sa se bucure de rezultate pe o perioadea lunga de timp.
Pentru un ten frumos si luminos, radiofrecventa faciala este tratamentul perfect. Aceasta metoda non-invaziva stimuleaza productia de colagen si elastina, oferindu-i pielii un aspect mai tanar si mai luminos.
Daca doresti sa iti imbunatatesti textura pielii si sa scapi de imperfectiuni, microdermabraziunea cu pulbere de diamant este optiunea ideala. Aceasta procedura delicata exfoliaza stratul superior al pielii, eliminand celulele moarte, promovand regenerarea celulara.
Microneedelingul este un alt tratament popular pe care il oferim, ce utilizeaza microace pentru a crea mici perforatii in piele. Aceste perforatii stimuleaza productia de colagen si elastina, reducand cicatricile, ridurile si petele pigmentare, pentru un ten mai uniform si mai sanatos.
Daca doresti sa iti imbunatatesti circulatia si sa elimini toxinele din corp, presoterapia este solutia perfecta. Acest tratament non-invaziv foloseste presiunea controlata pentru a stimula sistemul limfatic, ajutand la eliminarea excesului de apa si la detoxifierea organismului.
Pentru a-ti tonifia si sculpta corpul, oferim si servicii de tonifiere musculara cu Tonic Gym. Aceasta metoda inovatoare utilizeaza impulsuri electrice pentru a stimula contractiile musculare, ajutandu-te sa obtii un corp ferm si bine definit.
Si nu in ultimul rand, am introdus in premiera in Romania, o noua tehnologie de care ne mandrim HIFU ICE, care combina ultrasunetele focalizate in profunzime cu radiofrecventa pentru a trata eficient ridurile si lasarea pielii. Rezultatele sunt vizibile imediat, iar efectele se mentin pe termen lung. Clientii nostri sunt incantati de rezultatele acestei proceduri.
Reporter: Domnule Andrei Rotaru, in incheierea acestui interviu, doriti sa adresati un mesaj atat francizantilor cat si clientilor care aleg serviciile Epil Point Romania?
Andrei Rotaru: In primul rand, as dori sa le multumesc tuturor francizantilor nostri pentru ca au ales sa faca parte din familia Epil Point®Romania si sa ofere servicii de calitate in domeniul beauty. Fara voi, nu am fi ajuns acolo unde suntem astazi. Vorbind despre clienti, va multumim inca o data pentru ca sunteti alaturi de noi si pentru ca ne permiteti sa facem parte din rutina voastra de ingrijire personala. Epil Point®Romania este aici pentru voi si suntem hotarati sa va oferim cele mai bune servicii de infrumusetare.
Reporter: Aveti si un mesaj pentru competitiei ?
Andrei Roraru: Nu ezit sa nu am un mesaj si pentru competitorii nostri. Acestia trebuie sa stie ca ei sunt o conditie a existentei noastre si pentru noi este o provocare sa garantam zi de zi calitate, profesionalism si rezultate tuturor clientilor si partenerilor nostri cu mult peste tot ce ofera competitia.
Reporter: A fost o placere sa discutam cu dumneavoastra. Mult succes in continuare!
Autor
Eliza Voaides
Marketing Manager